En full dag

Idag har det vart en mycket full dag. Men den börjar ta slut och det gillas starkt. :)

Nu sitter jag här framför en kamin :):) så underbart härligt. Mysfaktor och värme på samma gång :)




Det är skönt att sitta ner och koppla av lite :)


Idag har man gjort klart psykologin och nästan photoshop, liten grej kvar på photoshop, men det tar jag nog i morgon :) Måste få koppla av lite också :) Ska iväg ut med hunden lite sen, kallt!!


Det är en till som är trött här :) inte bara jag :P




Visst är hon söt ? :)


Just det ja, jag har glömt och lägga ut bild på min lampa som min lilla katt tagit sönder som jag skrev om i flygande katt


Så här ser den ut.




Så ny lampa är något jag behöver i stora rummet :P


Snart ska man iväg över gatan och käka lite kvällsmat :):) hehe


Sen blir det att sitta och mysa framför brasan :):)




Jag var iväg till mormor och adventsfika :) Mkt trevligt :) Dock var det inte så trevligt och gå då men :P haha


Har eran dag vart bra ?

Kommentarer
Postat av: Travel Writing

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2011-01-21 @ 14:47:01
URL: http://travel-writing.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0