tråkigt

Just nu sitter jag i köket och tråkar, vet inte vad man ska hitta på, eftersom dom håller på och grejjar här hemma så sitter man ju här och väntar, skulle ju kunna gå ut på en promenix men den sparar jag till när jag och älsklingen ska röra på dököttet.
Helt otroligt att jag fortfarande kan hålla uppe ögonen, gick upp klockan 6 i morse, men vaknade 05.22 första gången, men då tyckte jag att det var för tidigt att dra sig upp. :P
Idag blir det att sätta upp tvättid och plocka undan på kläder och sånt efter helgen. Har ännu inte packat upp :P hehe
Ne nu ska jag hoppa in på arbetsförmedlingens hemsida o kolla efter jobb.
Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0