Solig dag :)

Vilken underbar dag :D Har vart ute i stort sett hela dagen, det regnade en lite sväng men det var bara skönt :)
Vi har skjutit lite burkar och jag har stått och solat en sväng med :) hihi
Vi har fikat ett par gånger också, haha först så kom mormor och grannen för vi skulle fira pappa och senare sen så dök min faster och hennes man upp, och då blev det fixa då med :) Har inte träffat dom på ett bra tag, så det var kul :D
Jag och älsklingen var ute på en promenad en sväng med Ella och hennes hund Daisy :) Det var mysigt, dock så fick älsklingen springa lite :P hehe
Nu ska jag ut och lägga mig i solen en sväng :)
Ha en bra dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0