Shoppingrunda

Idag har jag vart me min mamma och åkt runt och handlat billig mat :)
Det blev dock inte bara mat, köpte ansiksmask, kostade 10 kr :P
och så köpte jag en tavelhylla som jag ska ha telefonen på, är lite smått trött på att ha den på golvet :P haha
så den kommer upp snart, men troligen efter helgen.
Då har man äntligen fyllt kyl och frys med mat, nu kan man börja äta igen ;)
Men iof så är jag pank nu, men mat har jag :)
Hittade tre rostbiffs bitar för 50 kr :D så de åt jag och älsklingen idag med färskpotatis och vitlökssås :) det var mumma :D
Inne på coop idag så träffade vi frankies mamma, och då passade vi på och ta en fika ihop för att få mer energi och sitta o prata, det var mycket trevligt :D
Nu får det nog bli en film och lite vindruvor :D
Hoppas eran dag har varit bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0