Fredag ♥

Då var det fredag, och denna fredagen består av mys med älsklingen, och god mat :)
Vi har precis tvättat klart för dagen, det känns skönt med lite rena kläder :)
Nu så sitter älsklingen och spelar lite på gitarren, det är helt underbart och lyssna på honom, fast dock inte när han stämmer den :P haha
Undra hur det går för honom med min text, haha de är inte ens någon idé och fråga :P
Den ligger väl på någon hylla och samlar damm.
Det har gått 4 dagar nu och jag har inte fått mitt internet igång, är lite less på det om man säger så.
Men jag ska snart springa ner och hämta paket på posten och det ska älsklingen också göra. Fast jag betalar inget för de jag har köpt, hihi så ska de vara :D
Hur ser eran fredag ut ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0