Söndag

Då var det söndag igen. I dag ska jag och älskling tvätta. Jag har två överfulla tvättkrogar, har samlat på mig lite :P
Helgen har vart lugn. Har varit med älskling hela helgen, i fredags så kollade vi på film och igår var det ju melodifestivalen, så det kollade vi på och åt tacopaj :) det var riktigt gott :)
Jag har börjat få i ordning här hemma nu :) Gardiner uppe i storarummet och saker uppe i bokhyllan :)
Katten började me sin medicin igår. Han har fått svamp i öronen, trodde att det var skabb men det var det inte. Så jag får rensa öronen på honom 2ggr om dagen och ge droppar i öronen 2ggr om dagen. Har är inte så jätteglad i det, men det får han finna sig i :)
I morgon får jag mitt internet :) Äntligen!! :) Då kan man börja ladda upp lite bilder igen. :)
Det är lite småsegt och göra det me mobiltbredband.
Nu ska jag kolla på lite Bones :) Håller på och kollar på säsong 1 nu, snart får man gå över sitt säsong 2. Underbar serie, och mysigt lik :P haha

Ha en underbar dag :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Bra jobbat med lägenheten :)

2010-03-07 @ 19:08:24

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0