Härlig dag

Idag har man fixat lite här hemma, dock inte så mycket som jag skulle ha gjort.
Sen kom älskling och då käkade vi lite mat :) Hade maten klar när han kom :)
Sen gick vi ut på en promenad, bort genom industrin och igenom parken, en härlig promenad.
Jag passade på att hämta ut ett paket på ica. Ifrån Oriflame, det jag hade beställt var tyvärr slut. Min gamla vanliga "tur" :P
Älskling är i duschen och jag sitter här, men så fort han är klar så ska vi mysa framför en film :)

Jag har fixat i ordning en bild som jag tog i söndags också. :)

Kommer upp snart, det krånglar här :P



Kommentarer
Postat av: maria

Sv: tack för din röst

2010-03-10 @ 09:25:27
URL: http://mariasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0