Fredag

Då var det fredag igen. Idag ska man fixa lite i storarummet. Fixade klart köket igår. Blev lite slängt iaf :) helt otroligt. haha Jag ska iväg till smyckesaffären senare sen och sedan till apoteket och hämta medecin till katten. Han kastrerades i tisdags och då kollade veterinären i hans öron och då visade det sig att han hade svamp. stackarn. Jag ska iväg till hem och hobby en sväng sen också med älskling. Ska kika lite och se om det finns något roligt. Flytten är klar och tapetseringen är också klar. Det känns underbart :) Sen när allt är klart här hemma med alla grejjer så slänger jag upp bilder. Nu blir det att äta lite frukost innan man sätter igång. Ha en underbar dag :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Haha, på Hem & Hobby var jag idag :P

2010-03-05 @ 16:02:14
URL: http://throughtheeyesofabutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0