Flytten

Jag har inte skrivit nu på ett tag, men jag har haft fullt upp :P
Flytten är klar, städet är klart :) underbart. Nu är jag dock "utslängd" ifrån min lägenhet ett par dagar hehe. Dom håller på och renoverar där. Så snart det är klart och jag har fått i ordning så kommer självklart bilder. :)
Helgen har vart bra, den har vart hård dock. Men rolig ändå :)
Hur har eran helg varit ?
Jag försökte mig på och skriva en låt i torsdag. Så den kommer jag att lägga ut senare sen.
Jag har vunnit lite kläder på tradera, men har inte fått dom ännu. hoppas på att dom ska komma i veckan nu :)
Nu ska jag skriva lite hade jag tänkt, men innan ska jag ge min älskling en puss :)

Ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0