Bowlingkväll

I fredags hade en bowlingrunda :) Jag kom dock sist denna gången, men det gör inget :)
Det var en lyckad kväll. Vi började kvällen hemma hos mig, var mycket trevligt, och min katt var otroligt busig, han älskar när det är mycket folk. Sen efter bowlingen drog vi hem till en kompis och hade det trevligt, tills vi skulle gå på en fest. Fast det hände inte mycket där. Jag och min kusin Fredrik (Frankie Spankie) satt och hade deeptalk :) Det var nog den kvällen de :P
Jag satsar hårt på en strike ;)
Frankie slår en strike och detta är hans segerdans :)
Älskling satsar hårt på en strike, och den dummern vann över mig ;P
Fredrik (Ozzy) satsar hårt han med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0