9 Månader ♥♥♥

9 månader med älskling idag. 9 underbara månader, jag ångrar inte en dag med dig! 

ag älskar dig och ser fram emot fler underbara månader med dig ♥♥♥♥♥
The day you told me
that you love me
was the day
i started to smile
with my hole soul
You fixed my heart
my soul
and give me a reason
to keep living
i hope i gived you something
with my love for you
9 månader med älskling idag. 9 underbara månader, jag ångrar inte en dag med dig! ♥
Jag älskar dig och ser fram emot fler underbara månader med dig ♥♥♥♥♥
The day you told me
that you love me
was the day
i started to smile
with my hole soul
You fixed my heart
my soul
and give me a reason
to keep living
i hope i gived you something
with my love for you

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det är inte svårt alls, du ändrar bara i koden du klistrar in i inlägget.

Tack :) Haha, jo när jag gått ner de kilo jag ska :P Då blir det både rensning i garderoben och shopping.

2010-03-24 @ 14:27:02
URL: http://throughtheeyesofabutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0