Sveriges nationaldag

Då är det sveriges nationaldag idag, och man har vart i karlsborg på marknad. Mycket trevligt :)
Åkte dit med älsklingen och hans mamma, där vi sedan mötte upp mamma o pappa. Så vi gick rundan på marknaden :) Jag köpte mig en topp :) älsklingen köpte shorts och en uttöjning till örat:)


Vi tog en fika sen vid vättern, mycket mysigt :)


Indianer stod och spelade underbar musik :) älskar indianer


Monica och mamma plockar fram fikat :)


Älsklingen <3


Farsan, när han drar sig framåt :)


jag i min nya top jag köpte idag :)


Mer bilder kommer upp i morgon, nu ska jag joina älsklingen vid tvn och hämta ett äpple innan då men :P


Hur har eran nationaldag varit ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0