Solig dag :)

Vilken underbar sommardag det är idag.
Idag har man gjort ganska mycket.

Jag har suttit i telefon med Dustin och Nikon, det gick bra faktiskt, men måste ringa Dustin igen, men tar de imorgon.
Sen har jag skickat iväg intresseänmälningar på jobb. Känner mig riktigt duktig idag :)
Vart på möte idag en sväng också, men det var inte så länge, men när jag gick därifrån ner till ica så träffade jag på Katja och Madde, så då stod man där och tjöta lite :)


Jag kom hem och skulle ta med Flash ut men då har ju den gamla vanliga glömska michaela glömt kopplet hemma hos sin föräldrar, jag är ju som jag är :P
Så då gick man ut själv istället med en bok. Helt underbart kan jag säga :)
Jag håller på och läser "Pojken som inte fanns"




Jag har snart läst ut den, för den är så bra så man kan inte sluta läsa och det är en sån hemsk historia.
"Pojken som inte fanns" är den andra boken av "Pojken som kallades det"
Som är den hemskaste boken jag någonsin har läst. Om ni inte har läst den så gör det.


Nu ska jag iaf ta tag i min disk.


Ha en underbar dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0