Midsommar

Då var man hemma ifrån midsommarfirandet. :)

Vi åkte ut till kompisens sommarställe, jag älsklingen, richard och ozzy.
Richard och Ozzy hade åkt dit redan dagen innan.


Så jag älsklingen fick skjuts av hans mamma och hennes kille i cadillacen hem till mina föräldrar. :)
När vi var på väg till mölltorp så öppnade jag min första cider :D


Monica :)

lilla jaq :)


Älsklingen ♥

Chaffören vet jag inte om jag får lägga upp bild på så då skippar jag de :)


Ozzy och Richard kom och hämta oss där, då drog vi till sommarstället. Så fort vi kom dit så gick vi ner och bada :) Det var helt underbart skönt i vattnet kan jag säga :D
Dock blev det inte länge eftersom vi skulle fixa maten.
Vi grillade kött, kokade färskpotatis, gjorde vitlökssås och hade sallad till.
Och självklart så hade vi ju nubben med ;)


Efter maten så skulle vi köra kasta pil men älsklingen och richard var så sega så jag och ozzy körde några gånger, men till slut så hoppa vi upp på taket och satt det och drack och njöt av solen :)


Sen gick vi till ett midsommarfirande, men gick därifrån ganska fort, det blåste så himla mycket, det var precis vid sjön, så vi gick hem, satte igång musik, satt och spela lite, käkade chips och ostbågar.


Men sen så spårade allt ur, vi körde ordleken med kort typ och till slut så hitta vi på alla möjliga ord, så vi gick ner till brasan som ozzy hade fixat, ja och där satt vi i ca 3 timmar, det var helt underbart, det är inte varje dag man sitter runt en brasa och bara myser med musik i bakgrunden. Sen efter att vi grillat några korvar så slocknade vi, förutom richard som ville sitta uppe tills solen började gå upp.



♥ Jag och älsklingen ♥




Ozzy som fixar blommor



Älsklingen höll stämningen ♥




Jag och älsklingen ♥




Richard vill inte att jag lägger ut så då gör jag inte de :)




Hur firade ni eran midsommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0