♥ Kärlek ♥

Jag förstår inte hur jag har haft sån tur och hittat kärleken, jag har aldrig känt så här.



Han får mig att sväva på moln, han får mig att bli knäsvag, han ger mig pirr i magen, han får mig att verkligen vilja leva, han får mig att slappna av, han får mig att känna mig viktig och älskad.




Nu sitter jag här ensam i min lägenhet och jag känner hur en bit av mitt hjärta saknas. Jag vill bara ha honom här nu och känna hans kropp emot min och andas in hans underbara doft.




Jag vet att det är han jag vill bli gammal med, det är han jag vill dela mitt liv med, och jag hoppas att jag får göra det.




hur många killar ger en jackan när det är kyligt ute utan att man ens nämner att det är kyligt?


Det gör min älskling, han är den första som verkligen bryr sig om mig, och bara jackan får mig att känna mig viktig och älskad. Det är dom här smågrejjerna som får en att bli varm i hela kroppen och får ansiktet att le.
Att vakna upp på morgon i hans famn är helt underbart, och när han kramar om mig och säger "god morgon älskling" och pussar mig på halsen, då är det som om tiden stannar upp, och jag kan känna den känslan nu, att man blir alldelles varm i kroppen av kärlek.




Om en veckan firar vi våran 1års dag. Det känns inte som det, det känns som om det var igår han kom upp till mig och förklarade sina känslor för mig. Det var en sån fin dag som denna när vi vaknade upp. Det var nog 40 grader i min lägenhet då. Men den dagen var den bästa dagen i mitt liv ♥


Jag älskar dig Jimmi! ♥♥♥♥♥



Kommentarer
Postat av: jimmi

Gud va ja älskar dig min ängel<3<3<3<3

2010-06-17 @ 22:15:28
URL: http://michaelaweijnblad.blogg.se/
Postat av: alexandra

ni är så söta :)

Ja visst va dom :D helt förälskad i dom :D

2010-06-18 @ 23:13:42
URL: http://kisskill.blogg.se/
Postat av: alexandra

hm ne de har jag nog missat:P

2010-06-18 @ 23:16:28
URL: http://kisskill.blogg.se/
Postat av: sofia ejerblom

Ni är så fina tillsammans!

2010-06-20 @ 18:08:20

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0