Helgen

Helgen har vart fullt upp. På fredagen så var jag i stan med min mamma och syster. Åkte runt och handlade lite, blev inte mycket dock, plånboken är väldigt lätt denna månaden.
Jag åt jordgubbar, köpte med mig 1 liter hem, och det fixade jag på en gång när jag kom hem hehe.




Sen på kvällen gick jag och älsklingen iväg till en kompis och grillade, det vart inte så lyckad.


Lördagen var jag och firade min bror som jag nämnde i ett inlägg :P


På söndagen så åkte jag och älsklingen med hans mamma och hennes kille en sväng i caddilac. Det var marknad inne i byn så vi gick där en runda också.
Sen blev det inte så mycket mer den dagen.


Hur har din helg varit ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket! =)

Ja, det gjorde jag.

Såg du något?

2010-06-23 @ 01:17:27
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0