Gårdagen

Då fortsätter man med gårdagen idag. Jag orkade inte lägga upp allt, eftersom jag har älsklingens mobila bredband och det tar sån tid att lägga upp bilder.

Vi gick till flygplanet och gick in och kollade lite där ;)


Monica sitter och är förste pilot


Här sitter en docka och väntar


Älsklingen är pilot han med :)


och brorsan med :)


och här kommer tuffa gänget ;P

nu så sitter jag i telefon med telia och hoppas att dom kan fixa det idag annars blir jag ännu mer arg.
Har redan suttit i över en timmes kö och nu vill jag ha de fixat.
och vad händer, michaela råkar lägga på nu!! nu blir jag riktigt arg på mig själv!
Så himla smart av mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0