1 årsdagen ♥

Jag satt länge och väntade på att få gå hem till älsklingen. så på morgonen fixade jag med tvätten.

När jag väl fick gå dit så, ja så klart så gick jag dit :p


När jag kom till honom så fick jag en underbar puss och kram ♥
Sen fick jag sätta mig i soffan, och då kom han fram med blomförpackning eller vad det nu heter.


Visst är det fint ? ♥


Sen plockade han upp ett litet paket ur fickan ♥


Och där i låg ett par örhängen, snacka om att han lyssnar på mig,
jag som har pratat om att jag vill ha sånna.
Visst är dom fina ? ♥


Blev riktigt glad kan jag säga. Han är helt underbar. ♥


Vi åt lasagne sedan, det var mumma.


Vi fick ett kuvert utav hans mamma, där i var det så himla fint skrivet och så fick vi 300 kr, men det hade räckt med kortet. ♥




Vi gick en sväng då vi mötte hans mamma, så det slutade med att vi tog en fika med henne. :)


Min största kärlek ♥ ♥ ♥


Monica :)


och så lilla jag


Sen när vi kom hem jag och älsklingen till honom igen, så plockar han fram en talrik med jordgubbar och en flaska champange ♥




Han är helt underbar, jag älskar honom så otroligt mycket! ♥ ♥ ♥ ♥
Tack för en underbar dag älskling!! ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Emilia

Gulligt av honom! :)

2010-06-28 @ 09:12:21
URL: http://mimmilia.blogg.se/
Postat av: Anthonyanette

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-11-23 @ 14:03:05
URL: http://anthonyanette.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0