♥♥♥♥ 1 år!! ♥♥♥♥

Idag firar jag och älsklingen 1 år!
Det är helt otroligt vad tiden går fort. Det känns som om det var igår det hände.


För ett år sedan så var det en lika fin dag som denna, solen sken och det var inte ett enda moln på himlen. Det var den bästa dagen i mitt liv. ♥


Det har hänt mycket på detta år. Vi har slappnat av mer, vi känner varandra innan och utan och kärleken har blivit starkare och starkare.


Något som inte har förändrats är leendet jag får när jag ser honom, pirret i magen, svaghet i knänen.


Jag vet att det är han jag vill leva med resten av mitt liv. ♥


Jag älskar dig Jimmi!!


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥




♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0