Varmt!

Idag har det varit extremt varmt kan jag säga, hur har eran värme vart idag ?

Jag och älsklingen hjälpte mamma och pappa och fixa plattorna hemma. Jag tyckte att det var dags att fixa dom :P


Ja jag vet att jag inte är så smal men det ska bli ändring på


Sen så åt vi en underbar god sallad med kyckling, bacon och bulgour. mums :)




och till efterrätt blev det glasstårta :)




Mormor var här också förresten, så vi tvingade med henne upp till karlsborg
för att bada, hon stod bara med fötterna i vattnet, men det var bra att hon följde med iaf :)


Jag och ♥ älsklingen ♥ denna bild blev i svartvitt



Mamma ♥



Mormor ♥



♥ Älsklingen ♥

Nu sitter jag i soffan och kollar på All About Steve :) en mycket bra film :)
Hoppas eran dag har vart bra :)



Kommentarer
Postat av: Albertiqra

I see first time your site guys. I like you :)

2011-01-28 @ 18:01:05
URL: http://albertiqra.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0