Tyck synd om mig

Då är det första dagen som hundvakt, och vad händer. jo michaela stukar foten under första promenaden i skogen med hunden :P hahaha så typiskt mig :P



Älsklingen tvingande med mig ner till sjön där jag var nära på att få bo resten av dagen, världens uppförsbacke hem igen på kryckor haha det är ingen bra kombination ;P


Älsklingen ♥


Jag


Men sen efter lunchen så satte älsklingen igång gräsklipparn och löpte amok på gräsmattan ;P




Jag satt och gjorde rent trappan i skuggan :P haha de va gött ;)




Nu blir det att ta det lugnt lite, måste vila foten igen :)



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ajdå, det låter inte roligt. Du förresten, Jimmi kunde väl ha bärt dig hem eftersom han tvingade med dig ner ;)

2010-07-06 @ 22:19:54
URL: http://nettanbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0