♥ Lycklig ♥

Jag satt på stadsbussen ner till resecentrum förut, jag såg alla ungdomar som skulle ut och festa och några av dom hoppades nog att få någon att spendera natten med, jag har en gång vart där, men jag är så lycklig lottad som har en sån underbar pojkvän att komma hem till, att kunna krama och pussa ♥ Att få somna och vakna upp i hans armar får mig att somna och vakna med ett leende på mina läppar. Jag är så glad att jag har honom. ♥

När jag kom hem för en stund sen så stod han och fixade maten och hade diskat disken, är han inte underbar ? ♥


Jag skulle aldrig vilja byta mitt liv med någon, det här är vad som har väntat på mig.


Jag älskar dig Jimmi!! ♥



Kommentarer
Postat av: Bella

Visst är det härligt? Är ju så himla underbart o känna att man är älskad o att någon verkligen tycker om en för den man är!

2010-07-30 @ 21:48:09
Postat av: jimmi

Å jag är så glad att ja har en så underbar flickvän som älskar mig, för jag älskar henne så himla mkt<3<3<3<3<3<3<3

2010-08-01 @ 21:57:27

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0