Förlåt

Förlåt att jag inte har vart så duktig på och lägga upp nya inlägg den senaste tiden, har knappt vart hemma. Har bara vart hemma och sovit känns det som :P

I torsdags var jag hos min kusin, då vi drog ut på krogen, vart en galen kväll :P


Jag, frankie och Linda hade dom bästa reglerna på öl-spelet :P haha


Sen på fredagen så skulle jag hem men det slutade med att jag följde med mamma hem :P haha


Jag, mamma, syrran och hennes kompis drog till karlsborg och kollade på Allsången, där Timoteij var och gästspelade en snabbis.




Sen åkte vi hem och körde Karaoke, :P hehe det var kul, fick syrran att sjunga så hon inte ville sluta sen :P hehe


På lördagen så åkte jag tillbaka då det var 18-års kalas, för min "lilla" kusin ;)


Som ni ser så har min kusin och hennes kille förlovningsringar :) Dom förlovade sig i fredags :)
Ett stort GRATTIS till er, och lycka till i framtiden ♥






Sen har jag bara tagit det lugnt och stängt av allt typ :)


Hur har eran helg vart ?


Idag så har jag vart på möte, Miroi, ska dit på onsdag också :P


Sen så gick jag och älsklingen iväg och åt kinamat :) det hade jag längtat till! :P




Hur har eran dag varit ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0