En otrevlig liten händelse

Idag har man haft fullt upp med tvätt, hann dock inte med allt.
Men jag ska till mina föräldrar snart och då passar man på att ta med sig lite :P



Nu sa min pojkvän en elak sak och skrattade "haha den var ju lik dig"


Sen hoppade jag in i duschen och ca 10 min efter, jo vad händer
Michaela trampar i kattbajs :P haha




Katten hade fått med sig ut ur lådan, så då var det bara och hoppa in i duschen igen :P


Sen har jag och älsklingen haft mysigt här hemma utan något mer kattbajstrampande :P


Hur har eran dag varit ?

Kommentarer
Postat av: alexandra

Sv: Ja visst det låter som en bra idé:) När kommer ni hit och så då ? Puss

2010-07-04 @ 19:21:58
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0