Dag 2

Då är dag 2 avklarad. Nu är det bara 1½ dag kvar som hundvakt, kattvakt och marsvinsvakt.

Är lite trött kan jag säga, en hund är inte lätt att ta hand om, speciellt inte en valp.


Jag var hos frissan idag, jag och morsan. Första gången jag blivit missnöjd när jag gått ifrån frissan.


Men men, som tur är så växer mitt hår ganska fort ;)


På kvällen nu har jag vart iväg en sväng med vovven till badet där min kusin och hennes kille var.


Det var kul att träffa alex igen :) saknar henne mycket! :)


Hennes kille busade me hunden så nu lär ju hon sova gott :) härligt! :D haha


Hur har eran dag vart ?


Nu ska jag sätta mig och kolla på film :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0