varför ?

Varför känner man sig så himla utanför ibland, varför gör man så mycket fel, varför har man ibland en dålig dag, varför känns de som om inget man gör duger, det är många frågor man inte kan få svar på ibland.
Har man kanske inte kommit rätt ? Jag vet inte.
Jag hatar dom känslorna, det gör att man känner sig värdelös. Men jag tror alla gör det någon gång i livet.
Eller har jag fel ?
Vad ska man göra för att inte känna sig utanför, att inte göra fel, att inte ha en dålig dag eller hur man ska göra för att man ska göra för att känna att man duger?
Ibland får man kanske slänga på den där masken, masken som alltid är glad och inte har några dumma tankar.
Eller vad vet jag, jag är ingen expert på sånt där..

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Håller helt med dig syrran.

2010-01-26 @ 10:33:44
URL: http://throughtheeyesofabutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0