dagen

Sitter här hemma hos älskling och skriver lite medans han sitter och spelar lite gitarr. underbart och sitta och lyssna på. Igår va man med älsklingen och festa, men jag drack inget :) känner mig duktig :) hihi
Det var en mycket lyckad kväll kan jag säga :) Idag ska man upp till bowlingen, får se vem som vinner denna gången :P Antagligen är det rikard eller ozzy som vanligt.
Snart blir de mat, kokt korv me bröd :)




Du får mitt hjärta att slå
mitt hjärta att le
Du får mig förstå
vad kärlek är

Jag älskar dig!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra Alla Hjärtans Dag! Kramiz

2010-02-14 @ 10:21:50
URL: http://throughtheeyesofabutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0