Stora kärleken

Jag förstår inte hur man kan älska någon så extremt mycket som jag älskar Jimmi.
Vi har haft lite över 7 månader tillsammans och jag är helt förälskad i honom.
När jag är med honom så är jag avslappnad, jag känner mig trygg och det känns inte konstigt.
När vi sitter i soffan och kollar på tv så känns det verkligen rätt. Det känns verkligen att detta kommer
att hålla. Alla har vi letat efter den stora kärleken, och endel letar fortfarande. Man längtar och tror så mycket om
den stora kärleken, att allt är perfekt. Men det är inte så, jag har hittat min stora kärlek, och bråk det blir det ibland, och det är något man inte kan undvika. Men kärleken som man känner den kan göra en extremt rädd ibland, men det är något
man kommer kunna hantera sen. Leta inte efter den stora kärleken, för den kommer när man minst anar det.

Jag älskar dig Jimmi!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0