flyttkaos :P

Flytten närmar sig och här hemma är det en enda röra. :P sovrummet är tömt och nästan klarstädat :) yääy :)
Storarummet är nu ett tv/sov/förådsrum :P hehe
Köket är nästan tömt de också. kan ju inte tömma allt än :P hehe
Idag har man vart i skövde en sväng, fikade me mamma och syrran, semlor det klart :) det var väldigt gott må jag säga.
Sen va jag på kss och fick inlägg till skorna. Sen var det att fara hem igen. Då blev det mat :)
Sen efter det så tog jag tag i mig själv och fixade klart mitt CV och mitt personliga brev som jag ska ha med mig i morgon när jag åker in till skövde igen, då jag ska ha möte med min jobbcoach. Dock får jag ingen sovmorgon som jag fick idag, :P men det kan vara skönt och ha det gjort :)
Jag har en kisse som ligger och sover på min mage och mina armar just nu, det är lite smått svårt och skriva kan jag säga :P hehe.
Jag ska nu slänga mig framför tv:n, det är jag trots allt värd :)
Här kommer lite bilder på min lägenhet för tillfället :)

Här är mitt tomma sovrum, finns dock en lampa i taket fortfarande :P


Ena sidan av mitt storarum där jag nu sover :P


Min andra sida av storarummet där vi förvarat de som knappt får plats i förådet :P


Underbart ska de bli att få flytta snart :D

hoppas ni haft en bra dag :D

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Haha, överdriv lagom! Vet allt att du har nyare kläder än så ;)

Jo, det är sant, lite nytt har jag, men hur kul är det att använda det var och varannan dag? Man vill ju gärna byta till nåt annat oxå :P Vi får väl samla ihop det vi kan tänka oss bli av med så får vi ha bytkalas :P

2010-02-16 @ 21:47:42
URL: http://throughtheeyesofabutterfly.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Aha, "tjockiskläder" :P Sånt har ju en annan oxå. Det är därför jag älskar tunikor för dom döljer allt sånt :)

2010-02-16 @ 21:52:06
URL: http://throughtheeyesofabutterfly.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Aha, jag kanske kan hänga med dig nån dag? Ibland kan det vara bra att ha med sig nån som ser med lite andra ögon. Jag har dessutom förmågan att hitta fynd :P

2010-02-16 @ 22:01:49
URL: http://throughtheeyesofabutterfly.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jajamensan, det är bara att säga till!

2010-02-16 @ 22:08:10
URL: http://throughtheeyesofabutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0