Dagen och lite tips

Dagen har vart lite lång idag känns det som. Har dock inte gjort så mkt, diskat och vart ute en sväng. Imorgon ska man iväg till skövde tidigt till arbetsförmedlingen. Känner inte så mkt för det, håller på i typ fem timmar. Men men, bättre än att sitta hemma o tröka kanske.
Snart flyttar man, inte alls långt kvar. Har fixat det mesta, inte alls mycket kvar att packa. Det känns skönt. På måndag kommer mamma och pappa igen och hjälper mig :) Dom är änglar.
Dom kom inte hem tomhänta igår iaf. Fick kattsand som jag inte använder och åtta stolsdynor och sånt :P hihi
Så man kan ju säga att jag betalar dom iaf ;P hihi
På tal om kattsand, jag vill passa på o tipsa om en bra kattsand. Sjöbogården - Fresh and clean  Finns att köpa billigt på Ö&B :)  Det är kristaller istället för sand. Den suger upp kisset på bara någon sekund och det luktar inget. Helt underbart säger jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0