Dagen

Idag har det inte hänt så himla mycket. Jag har vart i skövde en sväng på möte med jobbcoachen.
Mitt personliga brev var bra tyckte han i alla fall :) hihi
Sen har jag legat i sängen, har varit så trött. Nu väntar jag på att potatisen ska börja koka.
Är lite smått hungrig. Sen ska man göra negerbollar eller jag menar chokladbollar eftersom man inte får säga de längre.
Jag har nog tjatat om att göra de i två veckor snart :P hehe
I morgon kommer mamma hit och då ska vi städa klart sovrummet. det vill säga fönstret och golvet :P
Hehe underbar kisse jag har. Så fort jag sätter mig i soffan med datorn i knät så kommer han upp och lägger sig på min mage och mina armar. Gulligt men jobbigt :P


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Haha, dom är härliga dom små liven :P

2010-02-18 @ 17:03:32
URL: http://throughtheeyesofabutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0