Alla hjärtans dag <3

Idag får man den första alla hjärtans dag med älsklingen. båda är panka på pengar men rika på kärlek och det är det bästa i livet.
Han var iväg en sväng till sin mamma och då passade jag på att diska upp o plocka undan här hemma hos honom, han blev glad iaf :) Sen fixade han maten medans ja låg på soffan och halvsov. Det blev hasselbakspotatis, stekt kött och rödvinssås. Det var jättegott. Sen sov vi i två timmar, och det behövdes verkligen, jag hade knappt sovit något under natten.
Nu fixar vi lite popcorn till filmen. lite mys :)

Du får mig att känna något
som jag aldrig kännt förut
du får mig att känna mig
betydelsefull och trygg.
Jag behöver inga pengar
inga saker
det jag behöver i mitt liv
är din kärlek
Jag älskar dig!! <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0