Mina julklappar :)

Nu har man kommit till att lägga in bilder på fulklapparna man fick :)

Så snäll hade jag tydligen vart :P haha


Denna bok :) så nu har man ännu mer o läsa ;)




Hörlurar :):) Något jag verkligen behövde till mobilen :D




Badhjärtan :) Nu kan jag mysa i badet med älsklingen :)




Spasett  :D Syrran tyckte jag behövde slappna av lite ;)




En halsduk :D :D




En tunika :):)




En fin ljushängare :D Perfekt till sovrummet :):)




Rengöring till kameran :):) Något som verkligen behövdes




Fotopapper :D :D Nu blir det till och skriva ut foton :D:D




Shampo och balsam :D:D Har testat det nu, helt underbart!! :D




Handdukar, badhandukar. Dock ingen bra bild (pojkvännen fick fixa bild på dom)




Och denna snygga kameraväska :D :D Behövde verkligen de! :)




Och 400 kronor :):)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0