Måndag + städdag

Då var det måndag igen! :P

Idag blir det tvätt och städ. Inget roligt men sånt som måstes.




som tur är att man kan tvätta hur man vill under dagen :) Nu när man är hundvakt och bor i hus ;)


Dock är det lite o göra i ett hus, som att se till värmen (pellets), mer att städa, skotta snö och så vidare.


Men det är kul :):)


Så här bor jag för tillfället :)




Idag blir det även upppackning av kläder, kanske dags att hänga upp dom efter två veckor :P haha


Sen så ska jag hem till Hjo en sväng med mamma och mormor.


Jag ska hämta ut paket och hämta något hemma men vad kommer jag inte ihåg just nu ;P haha


Hur har eran helg vart ?


Min har vart helt underbar :D


Älsklingen kom ju hit ♥


Vi bakade bröd och pepparkakor och självklart hade vi mjölkrig med ♥ hehe


Jag drog med mig honom ut på promenader så med honom gick jag mint 2 mil i helgen :P så han va lite trött hahaha. Men jag gick nog 3 mil. :P


Älsklingen ♥




Sjön neranför :)




Snart ska jag in och äta lunch och så ska jag nog gå ner till tvättstugan med, kan va klart snart :)


Ha en underbar dag :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0