Julafton del 2

Igår la jag upp lite bilder på familjen och släkten jag firade med, så idag tänkte jag ta och visa mitt julbord :)

Så här ser julbordet ut, det är min uppgift varje år att duka :) och det är något jag tycker är askul :)




På bordet har vi självklart julskinkan ;)




Och ägghalvor :) Förstår inte varför äggen är så mycket godare på julen och när dom är halva :P




Skivad kycklingfilé




Och sillen är med, dock äter inte jag det men :P




Rödbetssallad




Mammas underbara köttbullar :)




Renbensspjäll




Rullader




Jansons frestelse


Och en vanlig potatis gratäng :)


Har ni något mer på julbordet ? :)


Hade lite julfint på glasfoten :)




Hade även placeringslappar :)




Så såg mitt julbord ut :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg hilsen en norsk blogger

2010-12-28 @ 13:42:53
URL: http://danian,blogg.no

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0