ingen bra start

God morgon är dock kanske lite sent, men iaf :)

Gick ju upp halv sju och gick ut med hunden.

Dagen började dock inte bra, bussen var försenad så jag stod ute i kylan och väntade i 40 minuter. Underbart!

När jag väl kom in till skövde hade mina fötter tinat, men då var det dags att bege sig ut i kylan igen och gå upp mot skolan. Så en timme försenad blev jag idag. Men det gör inte så mycket eftersom jag inte har mycket och göra i skolan. Jag skulle göra mitt photoshopsslutprov idag som bara är på teori, men då har skrivaren pajjat här i skolan, så den får jag vänta med, så de enda som finns att göra är att läsa psykologi men sitta på en datastol och läsa är ingen höjdare för kroppen.
Nu är det lunch och jag ska se om rummet längst bak är ledig så man kan sitta i lugn och ro :)

Idag går man lång dag, enda till fyra. Så hur jag ska göra idag efter skolan vet jag inte ännu. Ska hem till hjo och hämta ut två paket :D :D Så jag väntar på att morsan ska höra av sig om hur vi ska lösa det.

Jag skriver mer sen idag, när jag hämtat mitt paket :D

Ha en bra dag :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0