Helgen ♥

I helgen så kom älsklingen :):)

Det var helt underbart att få ha honom här. Saknar honom så himla mycket på vardagarna.


Så i helgen blev det många många kramar och pussar ♥ ♥ ♥


Det var även kalas i helgen, eftersom min älskade mamma fyllde år ♥


Födelsedagsbarnet ♥




Visst är min mamma otroligt vacker ? ♥


Min älskade syster ♥




Som också är otroligt vacker ♥ Synd att hon inte ser det själv bara


Visst är hon vacker ?


Mamma och mormor ♥




Visst ser man likheten?


Momor är helt underbar hon med, och otroligt vacker ♥


Min underbara pojkvän ♥




Den finaste som finns ♥ Utan honom skulle inte funka för mig ♥


Här har vi till vänter: Mormor, pappa, syrra och älsklingen




Min underbara pappa som alltid finns där för en och visst är han stilig ? ♥


Här till vänster är: Mamma, Jill, Micke (min morbror) och mormor




Jill är den som alltid kommer med ett leende, det tycks om väldigt mycket ♥


Micke är den jag jävlas med, det är våran grejj ♥


Och här är ju lilla jag ;) hehe




Vad tycker ni om mig då ? ;)


Detta är min älskade bror ♥




Han var med innan kalaset men hann inte ta kort på honom.
Han är helt underbar min bror och visst är han stilig ? ♥




Här till vänster är: Mamma och min kusin Felicia




Felicia är en underbar tjej som har fått sitt glada humör av sin mor.
Och hon är otroligt vacker hon med ♥ Eller hur ?


Som sagt jag älskar min familj och min släkt ♥ ♥ ♥


Så min helg har vart att träffat min underbara släkt och fått spendera helgen med min älskade pojkvän och min underbara familj ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Tack älskade dotter för alla dom vackra orden o korten det värmde mycket i mitt hjärta , du är också väldigt vacker men du ser inte alltid det. Älskar dig

2010-12-20 @ 08:06:14

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0