en underbar natt ♥

I natt fick jag äntligen sova med min underbara älskling. Sov som en stock. :)

I går så åt vi lite mat och kollade på en gammal skräckfilm :p det blev en väldigt tidig kväll eftersom älsklingen hade bara sovit typ 2 timmar.


Så han var inte så kontaktbar haha :p


Men det var helt underbart att få träffa honom ♥ Saknar honom så mycket på vardagarna då jag inte träffar honom.


Underbart att få hålla om honom, andas in hans underbara doft och känna hans varma underbara kropp.


Jag älskar honom så otroligt mycket! ♥ ♥




Idag så börja dagen underbart, eftersom jag vaknade bredvid min älskling :)


Vi satt och prata och åt frukost ihop, det var riktigt mysigt. :)


Sen iväg till skolan, gjorde klart psykologin, så där var man inte länge :P


Jag och mamma har bakat :) Nyttiga brownies med mörk choklad och walnötter :):)


Dom kommer vara farligt goda tror jag ;P


Jag var ute och fotade en snabbis också :) Men den enda bilden som kommer upp nu är på Daisy, hunden jag vaktar nu :)


Visst är hon söt ? :D En liten isbjörn :D



Nu ska jag fixa klart en julklapp sen är jag i stort sett klar :):)


Har ni fixat klart julklapparna ? Eller har ni kanske inte ens börjat ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0