2 dagar kvar :)

Två dagar kvar till Julafton! :)

Idag har man hunnit med ganska mycket.


Gick upp klockan 6 i morse och gick ut med hunden, sedan var det bara att sätta igång och dammsuga nerevåningen.


Gick över till mamma som fortfarande sov, men vakna inte långt efter det.


Vi åt frukost och bakade bröd, och även kollade på ett avsnitt av Fame :):)


Mormor kom förbi och fikade :D hon hade med ig hemmagjorda biskvier :D :D MUMS!!


Det är mina favoriter :D


Följde med mamma in till skövde och hämtade syrran och passade på att handla två saker :P haha mycket va ?


När man kom hem så var det bara att börja städa toan på övervåningen hos mamma och pappa, har lovat att jag tar dom, så slipper dom det eftersom dom har massa annat att göra.




Så idag har man andats in massor av klorin ;P hehe
Måste ha klorin när jag städar toan.


Jag luktar fortfarande klorin om händerna :P hehe


Var ute och gick med daisy, syrran hängde med som sällskap.


Nu har man fixat dom sista julklapparna :D skönt!



Och kattlådorna är tagna :) Underbart, nu är det bara att sitta ner och andas ut tills i morgon :P
För i morgon blir det fullt upp igen, ska ta toaletten nere att börja med :)
Sen ska vi till hjo och hämta älsklingen och mina små bäbisar ♥ ♥ ♥
Ne men nu ska jag slappa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0