11 dagar kvar till jul!

Idag är det 11 dagar kvar till jul och det känns bra, är ju typ klar med julklapparna, så det som är kvar är att hjälpa mamma.

I förrgår så satte vi upp julgranen och pyntade den :)


Vad tycks ?




När sätter ni upp julgranen ?


Många gör det dagen innan, men själv tycker jag att det är mysigare att göra det ett tag innan så man får njuta av den lite längre. :):)


Jag bakade även bröd åt mamma den dagen, det blev inte lika bra som sist, men dom gick nog att äta ;) hehe


Tänkte slänga upp en bild på hur bagaren/julgranspyntaren såg ut den dagen ;)




Gillar denna bild :) Ser ju smal ut :D


Som sagt, det är 11 dagar kvar, och jag har ännu ingen juldesign. :P


Men får se när jag orkar med det.
Nu ska jag in och käka :):)

Kommentarer
Postat av: Anonym

9dagar??

2010-12-15 @ 19:27:08
Postat av: Philippa

hmm, mig veteligen är det idag 8 luckor kvar att öppna i chokladkalendern, alltså kan det inte ha varit mer än 9 dagar kvar till jul igår ;)



här är det nästintill dödssynd att TA IN julgranen (måste vara äkta, allt annat är fusk ;) ) tidigare än eftermiddagen 23e, om man inte är borta just då, då får man ta in den innan, men inte tidigare än precis innan man ska iväg

2010-12-16 @ 16:53:55
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0