Tiveden

I lördags åkte jag, älsklingen och mina föräldrar upp till tiveden en sväng. skönt och komma iväg lite.

Vi åt på fiket i Tivedstorp, mycket mysigt :)


Här är fiket :) Gott fika och billigt


Ingen aning om vad det var här inne, men stugan såg så mysig ut :)


Vi åkte till vitsand en sväng :) Riktigt badställe må jag säga :)




Farsan, morsan och älsklingen


En liten pöl i skogen :)


Det var en mycket trevlig tripp, kände igen mig mycket, var där uppe och fiskade mycket när jag var liten, så det väckte lite minnen :)

Kommentarer
Postat av: Frugal Shopping

NICE SITE WELL DONE

2011-01-19 @ 09:07:20
URL: http://frugal-shopping.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0