Seg söndag

Idag har det vart en seg söndag, fast söndagar brukar dock vara sega :P haha
Jag och älsklingen var ute och gick sväng igenom praken och campingen, var lite smått varmt idag.

Sen var det bara att sätta igång tvätten, var inte mycket tvätt som tur var, är så himla trött.


Mitt i allt ihopa fick jag för mig att vi skulle baka :P haha så det blev chokladmuffins, dock så blev dom misslyckade och ändå följde jag receptet. Så det var ju inte mitt fel :P




Dom rann över ganska rejält som ni ser ;P

Men dom var goda iaf :) smaka kladdkaka :D


Sen så har vi bara legat och halvsovit framför film :)



Lilla flash låg helt utslagen i soffan, han reagerade inte ens när man satte sig bredvid honom.

Nu blir det film igen, ska lägga mig tidigt ikväll eftersom jag ska upp tidigt i morgon och plugga.


Hoppas eran dag har vart bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0