Ny vecka

Då var det en ny vecka och nya kapitel. Sitter och väntar på att klockan ska bli kvart i tio så man kan möta upp fredde som har min mattebok. :) Så vad ska man hitta på så länge, jo sitta här och se sekundrarna gå.

Idag så håller på med elementen i min lägenhet, känns inte så kul när det är lite småstökigt och så har jag ju en galen katt, så får se om dom överlever tiden i min lägenhet :P haha

Jag kunde ju inte stänga inne honom på toan för dom ska ju va i alla rummen.

Idag blir det matte, kommer inte ihåg vad de är jag ska börja med nu, men de är säkert inget roligt :P

Photoshop grejjar jag med hemma :) Är mycket lättare och göra det hemma för då kan man sitta med det och fixa med annat samtidigt. Ha musik på, äta något och sånt.

I veckan ska jag och älsklingen iväg till mölltorp och kolla på kissebäbisarna som igår blev en vecka :)

Dom har troligen börjat öppna ögonen i veckan, så guliigt :)

Ne nu ska jag hålla på me något annat :)

Ha en underbar dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0