Fullt på schemat

Idag har det vart fullt på schemat.




Dagen började men att man åkte in till skövde till "skolan"
Vi gick igenom lite grejjer och så fick man inloggningsuppgifter och sånt.
Man fick berätta lite om sig själv inför hela gruppen, hatar verkligen sånt :P


Vad tycker ni om att prata inför grupp?


Sen efter det så drog jag till syrran, satt och prata lite och sen kom mamma, mormor och brorsan dit också och då blev det en liten fika :)


Efter det så drog jag till min kusin som bor tre hus bort. Han höll på och packade, ska troligen flytta i helgen.


Blev bjuden på mat av honom, ibland lyckas man :P hehe


Nu sitter jag hemma och andas ut innan man ska lägga sig, för i morgon är en ny dag som har ett schema som är fullt.


Just det, jag och älsklingen var ute och gick igår, då passade vi på att gå och hälsa på svärmor och hennes lilla vovve :)


Visst är hon söt ?? :D



Älsklingen tog kort på mig, blir inte så vacker men men.. :P

Nu blir det att kolla vidare på Ghost Whisperer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0