En härlig dag

Igår så slutade jag extremt tidigt, så då kom älsklingen till mig tidigt, då vi gick ut och gick i stort sett på en gång. Blev en lång och härlig promenad, solen hade kommit fram och det blev extremt varmt :P

Vi var nere vid vattnet och bara njöt, det var så härligt att bara sitta där :)


Älsklingen kastade macka :)



Jag satt och bara njöt av ljudet av vattnet som slog mot land



Älsklingen satt och gjorde ett hjärta av stenar, så himla gulligt ♥



Sen la han till två bokstäver :) ♥




Sen så gick vi och hälsade på svärmor en sväng.




Vi ska äta med henne idag, kyckling :) :)


ska ta me mig jordgubbar och glass till efterrätt :)


Hur ser eran lördag ut ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0