Restless legs syndrome

Jag håller på att bli galen här. Jag har Restless legs syndrome och kan inte sova. Jag glömde mina tabletter hemma så någon sömn inatt blir det nog inte. Är det någon som har samma ? Efter ett tag så brukar jag somna av ren utmattning men denna gången så vaknade jag igen och nu är det ännu värre. Det finns nog inget värre än detta, det spelar ingen roll vad man än gör så går det inte över när det håller på, man ska kunna gå bort det tydligen, men på mig funkar det inte. Det kommer som värst när jag har hållt mig vaken, så att jag är övertrött, men det börjar redan när jag är trött och då måste jag lägga mig direkt annars blir det mycket värre bara... Jag vill kunna sova som en normal människa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0