Påskafton

Jag har haft lite att göra under dessa dagar, men nu har jag tid, så då tänkte jag slänga upp ett inlägg :)
Jag och älskling var hos mina föräldrar på påskafton iaf halva dagen. Så vi åt jätte god påskmat :) Innan så var vi ute i den underbara solen :)
Älsking som sitter och njuter i solen :)
Mamma som i storsett sprang ut mellan matlagningen ;)
Mormor drog ut hon med :)
Syrran passar på nu när hon är ute på "landet" hehe
Här är jag med kameran :) Underbart och få fota lite :)
Farsan tog ut motorcykeln, UNDERBART :) Det är verkligen vår då, höra ljudet av en motorcykel :)
Och lilla sissi låg och rullade sig och njöt av det fina vädret :)
kommer lägga upp fotografier sen, men det tar jag nog i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0