Min framtid

Min framtid ligger i händerna på vuxenutbildningen i karlsborg, och dom bara leker med den.
Dom har ingen koll på vad som är gjort och inte gjort.
Mina betyg har försvunnit och dom säger att jag ska komma in med dom. Men jag har bara betygena ifrån Töreboda, jag har inte fått några betyg ifrån VUX Karlsborg.
Dom har krånglat med mina betyg ända från början. Betyg som inte blivit inskickat till CSN, betyg som inte ens kommit till studievägledaren som fixar så det registreras. Jag är så trött på att ha min framtid i deras händer. Dom sparkar bara undan fötterna på mig när jag försöker komma någon vart med min framtid.
Jag är så trött på detta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0