Jordgubbar + Mjölk

Var på maxi idag och köpte jordgubbar, dom sålde dom för 10 kr paketet så jag köpte tre stycken :D
Så nu har jag tryckt i mig massa jordgubbar med mjölk :D Det var mumma :)
Tänkte att jag skulle berätta en lite sak om mig själv och jordgubbar :)
Jag har alltid varit galen i jordgubbar. Under sommaren så har jag köpt jordgubbar så fort jag har pengar till det :) När jag bodde hemma så blev det att jag köpte själv minst 1 liter om dagen, och ett år blev det för mycket.
Då min mamma hade varit iväg och plockat :P Jag käkade i stort sett 5 liter på en dag.. :P haha jag vet det låter sjukt, och sjuk blev jag haha :P Jag fick nässelfeber dvs att "man ser ut som man äter" haha jag såg ut som en jordgubbe. :)
Nu ska jag förklara lite vad jordgubbar är för mig..
Man känner hur smaken spränger upp smaklökarna när man stoppar in en jordgubbe i munnen, tiden stannar till, denna smak får smaklökarna att jubla och hoppa av glädje. Det är som en orgasm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0