Känslan av att inte duga..

Många har nog den känslan. Känslan av att man inte duger. Alla måste ha haft den minst en gång i sitt liv. Det är en känsla som alla går igen. För endel är känslan väldigt liten medans för andra så är känslan väldigt stor.
Endel dagar så känns det som om jag vore i någon annans kropp, och jag känner att mina ögonen inte tillhör mig. Man känner sig så himla himla ful och att man inte duger för någon.
Men varför ska man ens tänka den tanken: "Duger jag?"

Jag har för en gångs skull börjat känna att jag duger... det är jobbigt i början, för man är så van vid att ha den känslan av att man inte duger.
Man måste låta den tid som krävs för att man ska känna att man duger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0